برنامه ساخت شماره مجازیشماره مجازیشماره مجازی رایگان

شماره مجازی و فواید آن

مزایای شماره مجازی

سیستم‌های تلفنی کسب و کار همچنان به جلو حرکت می کنند و این بار نوبت شماره مجازی است.

شماره مجازی

سیستم شماره مجازی سیستمی مبتنی بر اینترنت است که با بهره گیری از جدیدترین فن آوری‌ها گزینه بسیار مقرون به صرفه ای فراهم می کند ، خصوصاً وقتی با تلفن های مستقر در دفتر کار مقایسه می شود که به خط دفتر و سخت افزار گران قیمت نیاز دارند. این سیستم ها همچنین به عنوان سیستم های VoIP شناخته می شوند زیرا تماس شما را از طریق خطوط تلفن سنتی از طریق اینترنت منتقل می کنند.

 

بنظرم حتما این مقاله رو ببین بدردت میخوره:  شماره مجازی چیست؟

 

 

مزایای شماره مجازی:

 

صرفه جویی در هزینه

هزینه های مکالمه با سیستم های تلفن مجازی به طور کلی بسیار ارزان تر از مخابرات مستقر در مکالمه های محلی ، سیار و بین المللی است و حفظ یک سیستم تلفن قابل اعتماد  تجارت را مقرون به صرفه تر می کند.

شماره شما در فضای ابری میزبانی می شود و بنابراین نیازی به اجاره‌ی خطوط گران قیمت نیست ، همچنین کلیه تعمیرات و نگهداری سیستم توسط ارائه دهنده شما انجام می شود و هزینه‌های اشتراک کمتری نیز دارد.

 

 

کارایی بیشتر شماره مجازی

 یک سیستم شماره مجازی می تواند در هر جایی کار کند ، نه فقط در میز کار شما. هر کجا که سیگنال تلفن همراه یا اینترنت داشته باشید ، تماس ها می توانند فوراً به تلفن همراه یا برنامه تلفن هوشمند منتقل شوند. پستهای صوتی و نمابر را می توان به صورت پیوست های Mp3 و .Wav به حساب ایمیل شما ارسال کرد. این به این معنی است که کار حتی وقتی که شما در دفتر نیستید ادامه می یابد.

 

 

ظاهر حرفه ای

مشاغل کوچک و شرکت های نوپا بسیار پویا هستند و دائماً به خاطر چالش هایی که پیش روی آنها قرار گرفته مجبور به تغییر می شوند. این می تواند منجر به مشکلاتی برای کارآفرینانی که در فضای اداری غیر سنتی کار می کنند یا در حال جابجایی دفاتر هستند  شود شماره تلفن های مجازی ، بدون توجه به دفعات جابجایی شما ، با شما جابجا می شوند این کار باعث می‌شود مشتریان شما فکر کنند با یک کسب و کار قدرتمند روبرو هستند

شماره مجازی

ویژگی های تنظیم پذیر

به راحتی می توانید سیستم خود را تنظیم کرده و از طریق درگاه های آنلاین ارائه دهندگان خدمات تغییراتی ایجاد کنید. این ویژگی ها شامل افزودن یا کاهش تعداد شماره‌ها ، تنظیم پست‌صوتی ، ارسال تماس و گزارش های تماس است. همه اینها مستقیماً در حساب شما قابل دسترسی و قابل تنظیم و تغییر هستند.

 

 

برنامه تلفن‌های هوشمند برای تنظیم شماره مجازی

سیستم شماره مجازی به شما امکان برقراری و دریافت تماس از طریق تلفن هوشمند را می دهد. تماس ها به عنوان شماره تلفن دفتر کار شما و نه شماره تلفن همراه شما نشان داده می شوند. همه این‌ها از طریق نرم‌افزار شماره مجازی رایگان به راحتی قابل مدیریت  و تنظیم هستند .

 

بنظرم حتما این مقاله رو ببین بدردت میخوره:برنامه ساخت شماره مجازی

 

 

راه اندازی سریع‌تر

برخی از سیستم‌ های تلفنی برای راه اندازی نیاز به زمانی طولانی دارند. به عنوان مثال ، یک سیستم VOIP اختصاصی برای نصب در دفتر محل کار شما ممکن است نیاز به بازدیدهای متعدد توسط یک گروه نصب و جلسات آموزشی برای یادگیری این سیستم پیچیده نیاز است. اما سیستم شماره مجازی مانند یک سیستم plug and play عمل می کند. در واقع ، شماره مجازی را می توان در کمتر از 5 دقیقه از شرکت های ارائه دهنده خریداری و راه اندازی کرد. و استفاده از آن ها نیاز به آموزش ندارد.

 

شماره خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید

به یک شماره ثابت نیاز دارید اما مستقر در جای دیگر یا حتی خارج از کشور است؟ یک سیستم شماره مجازی شما را قادر می سازد به عنوان مثال شماره تلفن لندن را داشته باشید اما از نظر جسمی در هر جای دنیا باشید.

 

شماره خود را نگه دارید

اغلب شماره تلفن‌های ارائه شده توسط واحدهای جوجه کشی مشاغل یا دفاتر خدماتی متعلق به آنهاست ، بنابراین اگر در آینده جابجا شوید ، خطر از دست دادن شماره تلفنی را که در آنجا کسب و کار خود را ایجاد کرده اید ، شما را تهدید می‌کند. انتخاب یک راه برای این مشکل مهم است حل  مجازی یا میزبان به شما امکان انعطاف پذیری برای آینده را می‌دهد.

شماره مجازی

دورکاری کنید و کنار هم باشید

اگر شما یک گروه مشاور یا گروهی هستید که دور کاری می‌کنید  و در خانه های مربوطه خود مستقر هستید ، همچنان می‌توانید به عنوان یک سازمان با یک شماره مجازی مشترک ظاهر شوید ، به طوری که تماس ها به هر شخص منتقل می شود ، با استفاده از شماره های داخلی و اشتراک گروه های کاری مرتبط با تماس های شخص به شخص. در محیط فن آوری امروز ، تلفن می تواند با مدل کسب و کار شما و نحوه کار شما مطابقت داشته باشد – روزهایی که همه شما باید در یک دفتر کار کنید تا از یک سیستم تلفنی مشترک کار کنید ، گذشته است.

 

دیگر هرگز تماسی را از دست ندهید

می توانید طبق نیاز ، تماس های خود را به تلفن ثابت ، تلفن همراه ، رایانه شخصی یا دستگاه رایانه لوحی(لپ تاپ) خود هدایت کنید. اگر دستگاه اول را تحویل نگیرید ، می توانید آن را تنظیم کنید تا در خطوط و دستگاه های دیگر شما را آگاه کند. اگر می‌خواهید مطمئن باشید که تماس مهم کاری خود را از دست ندهید ، حتی همه آنها را همزمان تنظیم کنید.

 

راه حل تلفن ثابت مجازی

اگر شما یک شرکت نوپا ، تاجر انفرادی یا تجارتی با سابقه هستید ، نامبر سون می تواند مشکلات تلفن شما را با یک شماره مجازی کم هزینه و بدون پرداخت هزینه های انحرافی گران قیمت حل کند.

امروز ثبت نام کنید ، برنامه تلفن ثابت مجازی خود را بارگیری کنید و حساب خود را طوری پیکربندی کنید که سرویس شما برای استفاده آماده باشد.

 

ساخت شماره مجازی رایگان با چهار روش تضمینی در نامبر سون :

  1. ابتدا وارد سایت نامبر سون شوید (جهت دریافت کلیک کنید )
  2. همچنین دریافت رایگان و اتوماتیک در ربات تلگرام ما ( جهت دریافت کلیک کنید )
  3. فالو کردن پیج رسمی ما در اینستاگرام و دریافت شماره ( جهت دریافت کلیک کنید)
  4. برنامه ساخت شماره مجازی ( جهت دریافت کلیک کنید )
برچسب ها

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. Traudt has room in her schedule if your 1st 8th grader would like piano lessons clomid for low testosterone The lentiviral vector carrying miR 196a or miR NC has red fluorescent protein RFP tag and the lentiviral vector carrying miR 196a inhibitor or miR NC inhibitor has red fluorescent protein RFP tag, which can be used to check the efficiency of packaging using microscope

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن